اخبار ایران

اخبار ایران
وبلاگی برای ارائه گزیده اخبار و طنزهای اجتماعی
انتشار عکسهای غیراخلاقی یک کاندیدا در آستارا !

 

 انتشار عكس های غيراخلاقي یکی از کاندیداهای انتخاباتي در شمال کشور، در این حوزه انتخابیه مهم مساله ساز شده است.

 

در اين عكس كه به صورت وسيع در گوشي هاي تلفن همراه شهروندان این شهر شمال کشور انتشار يافته و هنوز بين اهالي منطقه بلوتوث مي شود، آقای "م" با وضعیتی زننده در حال قماربازي است.

در توضیحات اين عكس گفته شده که تصویر فوق در منزل این کاندیدا در تهران و حدود چهار سال قبل گرفته شده و افراد ديگري نيز حضور داشته اند  كه آن افراد توسط منتشركنندگان عكس حذف شده اند.

انتشار بلوتوثي اين عكس به مبحث روز شهرستان آستارا تبديل شده و موجب افت شدید محبوبيت اين داوطلب انتخاباتي مجلس نهم شده و او اعتماد به نفس خود را براي ورود جدي به عرصه رقابت انتخاباتي از دست داده و حتي با گريه در جمع هواداران خود در محفل انتخاباتي خانگي اين اقدام را ناجوانمردي خوانده است.
  
طرفداران آقای "م" اين اقدام را به هواداران نماينده فعلي این شهر و يكي از داوطلبان انتخابات پيش رو، نسبت  مي دهند اما آنها انتشار اين عكس را كار يكي از دوستان و معتمدان سابق کاندیدای مذکور عنوان مي كنند. به گزارش قاصد، البته بسیاری معتقدند اين عكس جعلي و ساختگي است اما با این حال تاثیر زیادی روی محبوبیت آقای "م" گذاشته است.

هرچه هست، باید مراقب بود تا فضای انتخاباتی کشور دست مایه سودجویان نشده و اعتماد مردم به کاندیداهای انتخابات بدون دلایل موجه زیر سوال نرود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: س - آفتاب ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: < > ׀

درباره وبلاگ

وبلاگی برای ارائه گزیده اخبار و طنزهای اجتماعی


پیوندهای همکار

صفحات مخصوص
طراح قالب : س - آفتاب